- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

شرکت کاسپین نرم افزار FBTI در بانک پارسیان راه اندازی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین ، نرم­ افزار FBTI( Fusion Banking Trade Innovation) شرکت Finastra را در بانک پارسیان راه اندازی کرد.

گفتنی است بانک پارسیان برای پوشش ویژگی­های مورد نیاز کسب و کار ارزی خود از سال ۱۳۸۶ تاکنون از سیستم TI شرکت فین­استرا بهره مند بوده و در خرداد ماه امسال شرکت کاسپین عملیات به­روزرسانی و کانورت اطلاعات به آخرین ورژن ارائه شده از طرف شرکت فین­استرا را انجام داد.

بصام مدیر ارزی شرکت کاسپین اعلام کرد: این شرکت  با تولید برنامه­های مکمل سیستم  (FBTI) می­تواند کلیه کارهای ارزی مربوط به بانک­ها را با توجه به قوانین کشور انجام دهد. این شرکت با تجربیات خوب خود در بانکداری ارزی ایرانی و راه­اندازی نرم­افزارهای ارزی شرکت فین­استرا، توانسته این سیستم را با قابلیت اتصال به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تکمیل و در اختیار بانک­های ایرانی (بانک پارسیان و بانک سینا) قرار دهد.

از قابلیت­های محصول FBTI می­توان به یکبار ورود اطلاعات، ارسال و دریافت سوئیفت به صورت آنلاین، ارسال اسناد حسابداری آنلاین، سمتاک بصورت آنلاین، نشر۲، دریافت و کنترل CBIRefrence ، دریافت ACK/NACK بصورت آنلاین اشاره کرد.