- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

اختلاس از شرکت‌ بیمه ناکام ماند

سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی و انهدام باند اختلاس در یکی از شعب شرکت های بیمه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، در پی وصول اطلاعیه‌ای درباره سوء جریان‌هایی در یکی از شعب شرکت‌های بیمه در یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور به بازرسی‌کل استان، پرونده‌ای تشکیل و با بررسی مدارک مربوطه مشخص شد تعدادی از اسناد موجود در پرونده‌ها، جعلی می‌باشد.
سازمان بازرسی اعلام کرده است: با بررسی بیشتر موضوع، مشخص شد یکی از کارکنان آن شرکت بیمه‌ای در شهرستان مذکور، با همدستی افرادی خارج از مجموعه بیمه، با فریب بازماندگان اشخاصی که در اثر سکته قلبی و یا در سال‌های قبل مرگ طبیعی داشته‌اند، اقدام به اخذ مدارک اولیه کرده و سپس با جعل آنها، دیه مربوطه را اخذ و به حساب‌های اطرافیان خود واریز کرده‌اند.
این گزارش می افزاید: با تلاش بازرسان اداره کل بازرسی استان مربوط و با ارسال اولیه گزارش و احراز وقوع جرم برای دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان، در حال حاضر دو نفر به اتهام اختلاس و جعل اسناد بازداشت شده‌اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
سازمان بازرسی کل کشور از همه هموطنان خواسته است با حفظ هوشیاری، در دام این‌گونه افراد سودجو و کلاهبردار قرار نگیرند و موارد مشابه را به اداره کل بازرسی استان مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام