بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آنها، و همچنین پاسخگویی مؤثربه خواستهها و نیازهای مشتریان،بانک آینده ضمن طراحی کانالهای ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان،بهمنظور نظاممند نمودن سازوکار پاسخگویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آنها؛ نسبت به استقرارالزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ ازممیز معتبر خارجی شد.
داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانالهای ارتباطی وسهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهمترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان شده است.